Zorgvuldig geselecteerd assortiment
Snel en veilig online bestellen
Kom proeven in onze wijn bar!
Klantenservice

Klantenservice

Op deze pagina vind je antwoord op veelgestelde vragen. Staat je vraag er niet tussen? Neem dan contact op met onze klantenservice via het contactformulier.

Contact form

* Verplichte velden

Informatie

Wiên Weert

Beekstraat 60
6001GJ Weert
Nederland Open in Googlemaps

Openingstijden
Maandag, dinsdag & woensdag: gesloten
Donderdag: 16.00 - 00.00
Vrijdag: 13.00 - 00.00
Zaterdag: 13.00 - 00.00
Zondag: 13.00 - 19.00

Vakantiesluiting
Van donderdag 3 augustus t/m donderdag 17 augustus zijn wij er even tussenuit.
Op vrijdag 18 augustus zijn we weer geopend.


Veelgestelde vragen

Bestellen

1.1 Hoe annuleer ik mijn bestelling

Mocht je je bestelling willen annuleren, neem dan contact op met onze klantenservice. Vermeld in je bericht je ordernummer, deze vind je in de bevestigingsmail.

1.2 Hoe wijzig ik mijn bestelling?

Neem om je bestelling te wijzigen contact op met de klantenservice. Vermeld hierbij je ordernummer, deze vind je in de bevestigingsmail.

1.3 Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

Plaats producten in je digitale winkelmandje. Als je de bestelling plaatst met een account gaat dit nog sneller omdat we je al kennen. Geen account? Ook zonder account kun je bestellen, we hebben dan nog wel even je gegevens nodig zodat we weten waar de bestelling naartoe moet.

1.4 Is mijn product op voorraad?

Wij doen ons best om alle producten op voorraad te houden. Op iedere productpagina wordt de online voorraad en de voorraad in de winkel vermeld. Mocht het onverhoopt gebeuren dat een product is besteld dat toch niet op voorraad blijkt te zijn, nemen wij met u contact op om dit op te lossen.

Betalen

2.1 Waarom klopt de betaalstatus van mijn bestelling niet?

Soms duurt het wat langer voor onze website herkent dat je betaald hebt. Bij betalingen via iDEAL of Bancontact kan het tot één uur duren voordat we de betaling binnenkrijgen. Controleer of er geld is afgeschreven van je rekening.

  • Is er wel geld afgeschreven, maar heb je nog geen orderbevestiging ontvangen? Dan raden we je aan om even te wachten tot de hierboven vermelde termijn voorbij is. Heb je dan nog niks ontvangen? Neem contact op met onze klantenservice, met behulp van je ordernummer kunnen we zoeken waar het mis gaat.
  • Is er geen geld afgeschreven? Dan is de betaling niet gelukt. Je kan dan je bestelling opnieuw plaatsen.

2.2 Wat als ik dubbel betaald heb?

Oeps! Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Is het bedrag meerdere keren afgeschreven van je rekening, maar heb je maar één order geplaatst? Dit bedrag krijg je natuurlijk zo snel mogelijk terug. Binnen 3 dagen staat het bedrag weer op je rekening, beloofd.

2.3 Wat als ik geen terugbetaling heb ontvangen na het retourneren?

Het verschilt per bank hoe lang het duurt voordat de terugbetaling op je rekening staat. Staat het bedrag binnen 5 werkdagen nog niet op je rekening? Neem dan contact op met onze klantenservice.

2.4 Op welke manieren kan ik betalen?

Op onze webshop kun je veilig online betalen met iDEAL en Bancontact.

2.5 Heeft Wiên Weert een veilige betaalomgeving?

Ja. De gehele webshop bevindt zich in een beveiligde internetomgeving. Zo krijgen anderen niet de kans om stiekem mee te kijken. Je transactiegegevens worden versleuteld verstuurd via een SSL-verbinding. Je herkent een veilige SSL-verbinding aan het slotje bovenin je browser.

Bezorgen & ophalen

3.1 Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?

Wij doen ons best om alle bestellingen zo snel mogelijk te bezorgen.

In de regio Weert (postcodes 6000-6039) bezorgen we iedere dag behalve zondag. Als je je bestelling voor 17:00 plaatst heb je deze dezelfde dag nog in huis! Als je de bestelling na 17:00 geplaatst hebt, wordt deze de eerstvolgende bezorgdag geleverd.

Buiten Weert sturen we je bestelling op met een pakketdienst, de levertijd is dan 1-3 werkdagen. Wanneer wij je pakketje verzonden hebben, ontvang je een email met een Track & Trace nummer, houd dit in de gaten voor de meest actuele bezorginformatie.

3.2 Wat gebeurt er met mijn pakketje als ik niet thuis ben?

Regio Weert (postcodes 6000-6039)
Verwacht u niet thuis te zijn? Geef bij het afrekenen bij bestelnotities een gewenste bezorgdatum aan, of geef aan dat we het met uw toestemming aan de deur mogen zetten.

Nederland
Afhankelijk van de bezorgdienst wordt een pakketje 1 of 2 keer aangeboden aan de deur, als de bezorging dan niet gelukt is wordt deze bij een servicepunt in de buurt afgegeven. Houd je track & trace nummer goed in de gaten voor actuele informatie.

3.3 Kan ik mijn bestelling ook ophalen in de winkel?

Ja. Geef in je winkelmandje aan dat je de bestelling wilt ophalen in de winkel. Je krijgt een mailtje zodra je bestelling verwerkt is, hij kan dan opgehaald worden.

3.4 Wat zijn de verzendkosten?

Wij bezorgen alle bestellingen vanaf €50,- gratis aan huis, anders bedragen de verzendkosten €6,95.

Retourneren & ruilen

4.1 Kan ik mijn bestelling retourneren?

Mocht je onverhoopt niet 100% tevreden zijn over je levering of onze service, dan doen wij onze uiterste best om samen met je tot een oplossing te komen.

Je hebt een bedenktermijn van 14 dagen na levering. Neem vóór het verstrijken van het bedenktermijn contact met ons op via [email protected], zodat wij de retourzending in werking kunnen zetten.

Wij vragen je de goederen, voor zover mogelijk, in de originele verpakking aan ons retour te zenden. De kosten voor de retournering zijn voor uw rekening.

4.2 Krijg ik na retourneren het volledige aankoopbedrag terug?

Bijna altijd wel. Maar het is wel afhankelijk van de staat van je product. Om het volledige aankoopbedrag terug te krijgen is het belangrijk om je product in de originele staat en onbeschadigd terug te sturen. Zo kunnen we iemand anders nog blij maken met een nieuw product. Daarnaast zijn de kosten voor de retourzending voor eigen rekening, dit bedraagt €6,95 en wordt ingehouden van het bedrag dat teruggestort wordt.

4.3 Moet ik iets betalen voor het terugsturen van mijn producten?

Ja, de kosten voor de retourzending zijn voor eigen rekening. Dit bedraagt €6,95 en zal worden ingehouden van het bedrag dat teruggestort wordt.

4.4 Hoe snel word ik terugbetaald na retourneren?

Zodra we je retourzending verwerkt hebben, betalen we je binnen 14 dagen terug. Hoe snel je het geld vervolgens op je rekening hebt, hangt af van je bank. Na 5 werkdagen nog geen geld op je rekening? Neem dan contact op met onze klantenservice.

4.5 Wat als ik het verkeerde product heb ontvangen?

Oeps, dan heeft een medewerker iets te diep in het glaasje gekeken! Meld dit bij onze klantenservice en we zullen dit zo snel mogelijk oplossen!

4.6 Wat als er een onderdeel van mijn bestelling ontbreekt?

Meld dit bij onze klantenservice en wij zullen de ontbrekende onderdelen zo snel mogelijk naleveren.

Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »